HTML

The next station is North Wembley

A londoni kalandjaim ismertetésére szolgál ez a blog. Igyekszem majd minél gyakrabban írni. Ha valakinek kérdése van vagy kíváncsi valamire írjon nyugodtan. Jó szórakozást.

Friss topikok

  • tujul: Gabiról lökj már egy képet :D (2010.11.15. 22:48) Egy jól sikerült teszt
  • Sergio Corbucci: Posztot a népnek! :) (2010.11.09. 23:20) Ennek is el kellett jönnie
  • Sergio Corbucci: Magas labda, hogy amit leírtál azért még ma is megállja a helyét... Más: Trokán Péter bajszának a... (2010.10.29. 01:34) Fuss, Forest, fuss!
  • Sergio Corbucci: 1 tányér tészta + 1 raklap virsli után nem csúszott le a vacsi? Vagy mindig többet csinálsz, hátha... (2010.10.29. 01:28) Javul a helyzet
  • Sergio Corbucci: Walk it out champ! (2010.10.28. 15:57) Kényszerpihenő

Linkblog

Egy újabb szint vége

2010.11.14. 22:10 Uncle Matthew

A mai napon befejeztük a hatos könyvet az iskolában. Mivel egy elég nagy tananyagon vagyunk túl, így néhány most összefoglaljuk az anyagot.

Az iskola után Gabriele és én újfent találkoztunk és elmentünk Stratford-ba.  Az állomás mellett ettünk egy hot-dogot. Mondtam az árusnak, hogy csípős szósszal kérem, mert én úgy szeretem. Ő azt magyarázta, hogy ez nagyon csípős, de én megnyugtattam, hogy nem kell aggódnia miattam. Amikor megettem csak pislogott, majd elmondta, hogy nagyon kevesen szokták ezt a szószt kérni. Már eddig is feltűnt, hogy itt nem annyira szeretik a csípős ételeket. Sok mindenre ráírják, de igazából nem csípősek.

Olasz barátommal sétáltunk egyet a környéken majd bementünk a helyi plázába, ami hatalmas volt. Bementünk jó pár boltba körülnézni. Nekem szükségem volt egy külső merevlemezre, mert a számítógépemen nagyon megcsappant az elérhető szabad hely. Találtam néhány olcsót, de nem vettem meg egyiket sem. Előbb körülnézek az interneten az a legbiztosabb. Miután kibámészkodtuk magunkat, elindultunk hazafelé.  

Esti programként megnéztem a Rambo 3. részét. Utánanéztem a külső tárnak az interneten és a Tesco-ban nagyon jó áron lehetett kapni. Megpróbáltam megrendelni interneten, be is regisztráltam, de mivel a bankkártyám magyar, nem tudtam kifizetni. Nincs más lehetőség, el kell mennem a boltba és meg kell rendelnem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nextstation.blog.hu/api/trackback/id/tr542449018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása