HTML

The next station is North Wembley

A londoni kalandjaim ismertetésére szolgál ez a blog. Igyekszem majd minél gyakrabban írni. Ha valakinek kérdése van vagy kíváncsi valamire írjon nyugodtan. Jó szórakozást.

Friss topikok

  • tujul: Gabiról lökj már egy képet :D (2010.11.15. 22:48) Egy jól sikerült teszt
  • Sergio Corbucci: Posztot a népnek! :) (2010.11.09. 23:20) Ennek is el kellett jönnie
  • Sergio Corbucci: Magas labda, hogy amit leírtál azért még ma is megállja a helyét... Más: Trokán Péter bajszának a... (2010.10.29. 01:34) Fuss, Forest, fuss!
  • Sergio Corbucci: 1 tányér tészta + 1 raklap virsli után nem csúszott le a vacsi? Vagy mindig többet csinálsz, hátha... (2010.10.29. 01:28) Javul a helyzet
  • Sergio Corbucci: Walk it out champ! (2010.10.28. 15:57) Kényszerpihenő

Linkblog

Fuss, Forest, fuss!

2010.10.27. 23:24 Uncle Matthew

Szombat reggelire valami leírhatatlan dolgot kaptam. Nem mertem lefényképezni és remélem többé nem kell újra találkoznom ezzel az étellel. Leginkább a tejbedarára hasonlít az állaga. A színe barna volt és az ízét nem igazán tudtam semmihez sem hasonlítani. Mivel nagyon forró volt inkább olvastam egy kicsit, amíg ehető hőfokra hűl. Meglepő módon minél inkább hűlt, annál inkább folyékonnyá vált. Mivel éhes voltam megettem, de nem mertem megkérdezni, hogy mit is ettem.

Kora délután elindultam, hogy felavassam az új cipőmet. Hihetetlenül kényelmes volt. Indulás előtt az interneten megterveztem, hogy merre is kéne futnom. Bekapcsoltam a zenét és elindultam. 1 kör 1 kilométernek felelt meg. Az első körben futottam majd ezt követette egy kör séta, újra futás, majd végül egy levezető séta. Még egy kört talán tudtam volna futni, de első napra szerintem ez elég volt. Fürdés után befejeztem a könyvem olvasását. Ez után megnéztem a Szomszédok című magyar teleregény utolsó3 fejezetét. Ezzel befejeztem mind a 13 évadot. Vacsora után társalogtam egyet a családdal, megnéztem az X-factort az este lezárása gyanánt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nextstation.blog.hu/api/trackback/id/tr502404103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sergio Corbucci 2010.10.28. 15:56:27

Nem tudom, hogy melyik a gyomorforgatóbb: a reggelid vagy 13 évad a Mágenheim család asztalánál...
A végére bevezették a netet a tízemeletesbe?

All in all, azt meg kell hagyni, őszinte sorozat volt; bár a vágással nem sokat bajlódtak és a statisztákat se válogatták hajnalhasadtáig, de a párbeszédek + (főleg!) a didaktikus záróbeszédek egyértelműen hungarikummá váltak.

Uncle Matthew 2010.10.28. 17:31:38

Bevezették ám a netet:D A zárószövegek tényleg egyediek és én még azt szeretem a sorozatban, hogy elég hűen ábrázolja az akkori átlag élet. Takácsék, a nyugdíjasok, mindig pénzhiányban vannak, Mágenheim dokit soha nem fizetik meg rendesen és a kozmetikus feleség jobban keres nála, Vágási Feri pedig a jó munkásember, aki hű a nyomdához, de azért kisebb vállalkozásokba belefog.

Sergio Corbucci 2010.10.29. 01:34:47

Magas labda, hogy amit leírtál azért még ma is megállja a helyét...
Más: Trokán Péter bajszának aukciójába akármikor beszállok! - szólj, ha hallasz valamit.
süti beállítások módosítása