HTML

The next station is North Wembley

A londoni kalandjaim ismertetésére szolgál ez a blog. Igyekszem majd minél gyakrabban írni. Ha valakinek kérdése van vagy kíváncsi valamire írjon nyugodtan. Jó szórakozást.

Friss topikok

  • tujul: Gabiról lökj már egy képet :D (2010.11.15. 22:48) Egy jól sikerült teszt
  • Sergio Corbucci: Posztot a népnek! :) (2010.11.09. 23:20) Ennek is el kellett jönnie
  • Sergio Corbucci: Magas labda, hogy amit leírtál azért még ma is megállja a helyét... Más: Trokán Péter bajszának a... (2010.10.29. 01:34) Fuss, Forest, fuss!
  • Sergio Corbucci: 1 tányér tészta + 1 raklap virsli után nem csúszott le a vacsi? Vagy mindig többet csinálsz, hátha... (2010.10.29. 01:28) Javul a helyzet
  • Sergio Corbucci: Walk it out champ! (2010.10.28. 15:57) Kényszerpihenő

Linkblog

Egy jól sikerült teszt

2010.11.14. 22:21 Uncle Matthew

Péntek reggel 7 órakor keltem, hogy útra keljek a Tesco-ba. Mivel nem minden üzletben lehet rendelni, ezért buszoznom kell egy kicsit az egyik nagy áruházhoz. 8 óra után már a pultnál álltam és némi várakozás után megjött az eladó és elintéztem a rendelést. Reggeli gyanánt vettem egy szendvicset, majd elindultam az iskolába.

Az első órán megcsináltuk a könyvet lezáró tesztet. A feladat lényege, hogy a tanár feltesz 40 kérdést és nekünk igennel vagy nemmel kell válaszolni. Néhány kérdés a nyelvtannal foglalkozik, a többiben pedig inkább a szövegértésen van a hangsúly. Manuellel mindketten 100%-osan teljesítettünk, ami nagy örömmel töltött el.

Az első szinten várt rám Gabriele és az osztálytársa Nico, aki szintén olasz. Elmentünk a Primark, ahol vásároltam egy pulóvert és egy pólót.

Itthon csináltam egy levest magamnak ebéd gyanánt. Némi Erős Pistával felturbózva nagyon finom volt. Délután rápihentem az estére. Vacsora gyanánt pizzát kaptam, majd a város felé vettem az utam.

A Green Man előtt már ott várt Nico és néhány perc múlva a másik olasz is befutott. Persze a spanyolok szokás szerint késtek. Manuel és Bea már nagyon vidám hangulatban volt, mert együtt söröztek Manuelnél. Hamar elment az idő. Éjfél után a két olasszal búcsút vettünk a többiektől és célba vettük az állomást. Sajnos a vonat, amivel mentem, 2 állomással korábban ált meg, mint ahol én laktam. Persze minden állomásnál van buszmegálló, ahol elég sok ember várakozott rajtam kívül. A busz hamar jött és 20 perc múlva már az ágyamban voltam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nextstation.blog.hu/api/trackback/id/tr712449043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tujul 2010.11.15. 22:48:41

Gabiról lökj már egy képet :D
süti beállítások módosítása