HTML

The next station is North Wembley

A londoni kalandjaim ismertetésére szolgál ez a blog. Igyekszem majd minél gyakrabban írni. Ha valakinek kérdése van vagy kíváncsi valamire írjon nyugodtan. Jó szórakozást.

Friss topikok

  • tujul: Gabiról lökj már egy képet :D (2010.11.15. 22:48) Egy jól sikerült teszt
  • Sergio Corbucci: Posztot a népnek! :) (2010.11.09. 23:20) Ennek is el kellett jönnie
  • Sergio Corbucci: Magas labda, hogy amit leírtál azért még ma is megállja a helyét... Más: Trokán Péter bajszának a... (2010.10.29. 01:34) Fuss, Forest, fuss!
  • Sergio Corbucci: 1 tányér tészta + 1 raklap virsli után nem csúszott le a vacsi? Vagy mindig többet csinálsz, hátha... (2010.10.29. 01:28) Javul a helyzet
  • Sergio Corbucci: Walk it out champ! (2010.10.28. 15:57) Kényszerpihenő

Linkblog

Megpróbáltatásaink a tanulás érdekében

2010.10.28. 23:05 Uncle Matthew

Reggel megvásároltam a havi bérletemet az állomáson. Mivel a pénztáros kicsit lassú volt pont lekéstem a vonatot, mert az két perccel korábban jött. Múlthéten folyamatosan késtek a járatok, volt olyan nap, amikor 25 percet kellett várni az egyébként 5-10 percenként érkező szerelvényekre.

Az óra előtt bementem a gyógyszertárba és vettem egy térdszorítót, amit még az iskolában fel is vettem. Óra után elmentünk Manuellel és Beával elindultunk az ingyenes iskolába, ugyanis ma volt a szintfelmérő. Amikor odaértünk, hosszú sor kígyózott az épület előtt. Beálltunk hát mi is és türelmesen várakoztunk. Éppen bejutottunk az épületbe, amikor a portás megjelent és közölte, hogy több embert nem tudnak fogadni, próbálják meg holnap. Ezt követően fel kellett mennünk az emeletre és ott várakozni. Itt is elég sokan voltak rajtunk kívül. Nagyjából 5 perc ácsorgás után kijött az egyik tanár és sajnálattal közölte, hogy nem számítottak ekkora érdeklődésre és nincs idejük most meghallgatni minket, próbálkozzunk holnap. Mivel mi az óránk után egyből ide jöttünk és már így is nagy sor fogadott beláttuk, hogy holnap teljesen felesleges megint idesétálnunk, mert a limitált helyek miatt úgysem kerülnénk sorra időben. Felpattantunk az első buszra és együtt utaztunk a Trafalgare Square-ig. Itt a többiek másik busz után néztek én pedig metróra váltottam.

Délután nekiálltam a nap folyamán megvásárolt Harry Potter és az azkabani fogoly olvasásának. Este bekentem a lában az otthonról hozott jégzselével és bíztam benne, hogy használni fog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nextstation.blog.hu/api/trackback/id/tr212406595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása