HTML

The next station is North Wembley

A londoni kalandjaim ismertetésére szolgál ez a blog. Igyekszem majd minél gyakrabban írni. Ha valakinek kérdése van vagy kíváncsi valamire írjon nyugodtan. Jó szórakozást.

Friss topikok

  • tujul: Gabiról lökj már egy képet :D (2010.11.15. 22:48) Egy jól sikerült teszt
  • Sergio Corbucci: Posztot a népnek! :) (2010.11.09. 23:20) Ennek is el kellett jönnie
  • Sergio Corbucci: Magas labda, hogy amit leírtál azért még ma is megállja a helyét... Más: Trokán Péter bajszának a... (2010.10.29. 01:34) Fuss, Forest, fuss!
  • Sergio Corbucci: 1 tányér tészta + 1 raklap virsli után nem csúszott le a vacsi? Vagy mindig többet csinálsz, hátha... (2010.10.29. 01:28) Javul a helyzet
  • Sergio Corbucci: Walk it out champ! (2010.10.28. 15:57) Kényszerpihenő

Linkblog

Chinatown

2010.11.14. 22:10 Uncle Matthew

Szerda reggel egy gyors reggeli után fél kilenckor elindultam az állomásra, ugyanis ma újra metró sztrájk van, ami megnehezíti a közlekedést. 9 órakor már az Overground zsúfolt szerelvényén ültem.  10 órára már be is értem a városba.

Az iskolában új diákokat kaptunk, mert már elég kevesen maradtunk a csoportban. Egy kínai lányt, egy kazah nőt, egy spanyol srácot és egy olasz pasast. Giuseppe, az olasz csak a második órára jár, míg Adrian, a spanyolsrác csak heti háromszor jön, mert dolgozik.

Az órák után összefutottam Gabriele-lel. Kiderült, hogy a túl sok hiányzása miatt átrakták egy másik csoportba. Mivel mindketten ráértünk úgy döntöttünk, hogy ellátogatunk Chinatown-ba, mert még egyikünk sem járt ott.  A hely nagyon hangulatos volt, tele boltokkal és éttermekkel. A boltok egy részében szuveníreket és minden féle kacatokat árulnak. A többi bolt általában élelmiszert árul. Be is mentem az egyik ilyen boltba, ahol vásároltam néhány csomag ráment (tésztaleves). Viszonylag olcsó és én szeretem is.

Az éttermek elég drágának bizonyultak, de találtunk egy kis étkezdét, ahol jutányos áron jól lakhat az ember. 5 fontért 3 féle finomságot mérnek az ember dobozába. Én sült tésztát kértem és két különböző féle pikáns csirke ragut hozzá.  Gabriele még soha nem evett kínai kaját és most sem igazán akarta kipróbálni, de én addig noszogattam, amíg meg nem kóstolta az enyémet. Annyira megízlett neki, hogy vett magának is egy adagot. Nagyon finom volt, azt meg kell hagyni és igen laktató.

Az ebéd után elindultunk vissza az Oxford Street felé, menet közben útba ejtettük a Leicester Square-t, ahol rengeteg ember készülődött a Due Date(Terhes társaság) című film premierére. Sokan kempingszékekben ültek az első sorokban, ki tudja mi óta. 4 óra után elváltak útjaink és megpróbáltam hazajutni. A csatlakozás miatt fél órát kellett várnom, de végül csak hazaértem.

Mivel az ebéddel nagyon elteltem csak egy levest ettem vacsorára. Este elküldtem az illetékes családtagoknak a 2012-es olimpia jegyárait, mert a jegyárusítás márciusban megkezdődik. Ha pedig jó áron szeretnénk jegyet venni, akkor időben kell cselekedni. Az este végére fáradtan dőltem az ágyba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nextstation.blog.hu/api/trackback/id/tr512449015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása