HTML

The next station is North Wembley

A londoni kalandjaim ismertetésére szolgál ez a blog. Igyekszem majd minél gyakrabban írni. Ha valakinek kérdése van vagy kíváncsi valamire írjon nyugodtan. Jó szórakozást.

Friss topikok

  • tujul: Gabiról lökj már egy képet :D (2010.11.15. 22:48) Egy jól sikerült teszt
  • Sergio Corbucci: Posztot a népnek! :) (2010.11.09. 23:20) Ennek is el kellett jönnie
  • Sergio Corbucci: Magas labda, hogy amit leírtál azért még ma is megállja a helyét... Más: Trokán Péter bajszának a... (2010.10.29. 01:34) Fuss, Forest, fuss!
  • Sergio Corbucci: 1 tányér tészta + 1 raklap virsli után nem csúszott le a vacsi? Vagy mindig többet csinálsz, hátha... (2010.10.29. 01:28) Javul a helyzet
  • Sergio Corbucci: Walk it out champ! (2010.10.28. 15:57) Kényszerpihenő

Linkblog

Kösz a semmit srácok

2010.10.18. 22:06 Uncle Matthew

Hétfőn délelőtt minden a megszokottak szerint ment. Iskola után elmentem körülnézni a Primarkba körülnézni. Találtam egy nagyon jó feltűrt ujjú inget, fel is próbáltam ám az alkaromnál sehogy sem akart tovább menni. Pedig nagyon jól nézett ki és az ára is megnyerő volt, de hát nem mehet minden simán. Ezek után bementem egy boltba és vettem néhány alapanyagot a holnapi ebédemhez. Mert sokkal olcsóbb, ha én csinálom a szendvicset, mintha venném.

Estefelé egyre izgatottabban vártam a magyar bolt kiszállítóját, ugyanis rendeltem néhány dolgot tőlük.  Végül 9 óra után megcsörrent a telefonom, hogy megérkeztek. Gyorsan kimentem a ház elé, de hiába. Ugyanis a valamilyen oknál fogva elfelejtették berakni a csomagomat a kocsiba. Szomorúan visszakullogtam a házba és tv nézéssel töltöttem az este hátralévő részét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nextstation.blog.hu/api/trackback/id/tr482382225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása