HTML

The next station is North Wembley

A londoni kalandjaim ismertetésére szolgál ez a blog. Igyekszem majd minél gyakrabban írni. Ha valakinek kérdése van vagy kíváncsi valamire írjon nyugodtan. Jó szórakozást.

Friss topikok

  • tujul: Gabiról lökj már egy képet :D (2010.11.15. 22:48) Egy jól sikerült teszt
  • Sergio Corbucci: Posztot a népnek! :) (2010.11.09. 23:20) Ennek is el kellett jönnie
  • Sergio Corbucci: Magas labda, hogy amit leírtál azért még ma is megállja a helyét... Más: Trokán Péter bajszának a... (2010.10.29. 01:34) Fuss, Forest, fuss!
  • Sergio Corbucci: 1 tányér tészta + 1 raklap virsli után nem csúszott le a vacsi? Vagy mindig többet csinálsz, hátha... (2010.10.29. 01:28) Javul a helyzet
  • Sergio Corbucci: Walk it out champ! (2010.10.28. 15:57) Kényszerpihenő

Linkblog

A londoni éjszaka

2010.10.24. 22:23 Uncle Matthew

Szombaton kora délután hívott Gabriele és tisztáztuk az este részleteit. A találkozó a többiekkel fél 11-kor a Piccadilly Circus-nél. 8 óra körül elmentem az egyik közeli boltba, ahol vásároltam egy üveg bort és egy palack ásványvizet, hogy fröccsöt készíthessek magamnak. Otthon gyorsan meg is csináltam az első pohár, és igen finomra sikerült. A maradék bort megcsináltam fröccsnek és egy flakonba öntötte, így magammal tudtam vinni és megoszthattam a társasággal.

A megbeszélt időpontban csak Dominik és Gabriele volt jelen. Mire megittuk a fröccsöt, Adela a barátnőjével és Lorenza és az olasz barátaival is megérkezett. Megvettük a belépőt, amivel 3 szórakozóhelyre nyertünk bejutást. Beültünk az egyik közeli pubba egy sörre. Pont megittuk az első sört, amikor a pultos közölte, hogy záróra. Pedig csak éjfél volt. Mint kiderült éjfél után csak a diszkókban szolgálnak ki alkohollal. Az éttermekben, a pubokban és a boltokban csak éjfélig vehet az ember szeszes italt. Az elég furcsa volt a számunkra, de hát ez van. Minden helyen teltház volt, alig tudtunk bejutni. A zene szinte ugyan az volt, mint Magyarországon. Annyi különbség volt csak, hogy sokkal több spanyol zenét játszottak, de ez a nagyszámú spanyol jelenlét miatt nem meglepő.

3 órakor bezárt a hely, és ahogy kiértünk az utcára megtudtuk, hogy a környéken az összes hely ekkor zár. A srácok haza is mentek, én viszont a spanyolokkal elindultam egy másik hely felé, ami a hírek szerint 6 óráig üzemel. Az olaszokat még bent elvesztettük.

Majdnem egy óra sétálás után meglett az a bizonyos hely. Mivel a beugró 20 font lett volna és az bent szórakozó emberek sem voltak valami bizalom gerjesztőek, inkább kimaradtunk ebből a buliból. Visszasétáltunk az Oxford Circus-re. Itt mindenki felszállt a saját buszára és elindult hazafelé. Nagyjából egy óra zötykölődés után megérkeztem a célállomásomhoz. Amikor a házhoz értem meglepve tapasztaltam, hogy a konyhában ég a lámpa. Roxan már a vacsorát főzte, mivel napközben nincsen itthon, ilyenkor csinálja. Megkérdetem, hogy a reggeli miatt ne keltsen fel majd felballagtam a szobámba. Fél hat után nem sokkal nyugovóra hajtottam a fejem, hogy kipihenjem ezt a hosszú éjszakát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nextstation.blog.hu/api/trackback/id/tr892396245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása